Ny design.

Jag har gjort några ändringar i min design nu.. Sa ju för ett tag sen att jag skulle göra det, och just idag hade jag inget bättre för mig.

Är inte nöjd än, headern ser lite speciell ut haha, ska fixa den lite mer sen.. Men det börjar arta sig lite. Jag tycker iallafall att den är snyggare än innan.

Ikväll är det idol igen då. Ska bli spännande att höra Mariette sjunga bleeding love.. oså vill jag höra Tove med I wish I was a punkrocker.. jag gillar den låten och jag tror att hon kan göra den bra, får hoppas på det.

Annars idag har jag gjort klart alla mina uppgifter. Till sist så kunde pappa svaret på djävulsfrågan haha. Så nu har jag skickat in det och förhoppningsvis räddat mitt G *ta i trä*.

Nej nu ska jag väl läs en blogg lr två innan jag slår mig ned framför idool!

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback