Sjukdom..

Det blev att stanna hemma från skolan idag med.. att jag aldrig kan bli frisk!!!
Gick upp imorse och klädde på mig och allt sånt där tjafs.. men min hals sa ifrån direkt! Så fort jag sväljer känns det som att jag har en tennisboll i halsen, jag kanske har det... fast jag tror inte det. Men iallafall så känns det som det.

Så det är att vara hemma och vila OCH skriva extrauppgift om kristendomen som jag måste göra för att jag totalt failade på ett religionsprov för ganska länge sen.. :P Hade 12,5p av 39 på ett prov och 15 var G.. så då får jag allt skriva ihop lite om några av frågorna jag missade på... Gör det idag så är det klart sen ;)
Får väl säkert skriva ihop ngt om buddhismen för att visa min lärare att jag kan också..

Usch det suger att vara sjuk, missar för mycket då!!

Nu sitter jag och lyssnar på niklas strömstedt (kors i taket) Framme vid SM-guld.. kan inte sluta pumpa gnagetlåtarna, det värmer i hela hjärtat och tennisbollen i halsen känns nästan bara som en pingisboll.

Gnaget, det är kärlek.

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback