Ulivur.

Har haft min älskade systerson här i ett par timmar.
Han är så gudomligt söt. Och fastän jag kände febern komma krypande (nej jag pussade faktiskt inte på honom trots att jag ville jag är inte elak han skai nte bli sjuk igen), så kunde jag inte låta bli att leka med honom när han kommer o frågar om jag kan göra det.

Oliver Erik smälter mitt hjärta.

Har även fått se bild på nästa systerbarn som är beräknad den 16e April (Oliver fyller den 15e smaka på den ironin), känns lite mer på riktigt nu. Ska bli moster återigen och älska en till liten en massa, skumt! :D

Nej nu mår jag skiiiit! Ska försöka sova lite kanske,... vill ha hem min medicin så jag kan bli frisk snart säger jag!

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback