H.

Du var en pelare för mig 
En trygghet och en famn 
Jag aldrig haft förut 

Men allting ändrar sig 
Och nu står jag här för dig 
Och våra roller har bytts ut 

Jag kan leda dig 

Du ska hitta vägen hem 
Du ska följa den och sen 
Möts vi här igen 
(Möts vi här igen) 

Tiden läker dina sår 
Du är starkare än igår 
Om du har styrkan att förlora 
Har du vunnit allt ändå 

När alla orden tagit slut 
Kan vi bara sitta tysta 
Där ingen annan vet 

Om du letar efter ljus 
Ska jag visa dig att mörkret 
inte når dig mer 

Jag kan leda dig 

Du ska hitta vägen hem 
Du ska följa den och sen 
Möts vi här igen 
(Möts vi här igen) 

Tiden läker dina sår 
Du är starkare än igår 
Och har styrkan att förlora 
Har du vunnit allt ändå 

Och även om du tvivlar 
Står jag stadigt vid din sida 
Skulle du tappa balansen 
Ska jag hålla dig 
Jag ska hålla dig 
Oh, jag ska hålla dig 

Du ska hitta vägen hem 
Du ska följa den och sen 
Möts vi här igen 
(Möts vi här igen) 

Tiden läker dina sår 
Du är starkare än igår 
Och har styrkan att förlora 
Har du vunnit allt ändå 

Du ska hitta vägen hem 
Du ska följa den och sen 
Möts vi här igen 
(Möts vi här igen) 

Tiden läker dina sår 
Ja, du är starkare än igår 
Och har styrkan att förlora 
Har du vunnit allt ändå 

Om du har styrkan att förlora 
Har du vunnit allt ändå 

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback