hallåå?!

Nu får the swedish befolkning skärpa sig! Inte kan man väl låta Eddie hänga löst i idol, han e ju fin!! Det är ett TV-PROGRAM man ska titta på dom också, skärpning!
Iallafall åkte Erika ut, ingen större förlust, flatan o tuffingen e kvar så då kan jag fortsätta titta. ;)

Idag har jag hjälpt min
bror med hennes tvätt, känner mig snäll och duktig, eller aa mest inget av det fär hon gör mkt för mig så då kan jag ju ställa upp tillbaka, men jag kan få låtsas.

Imorgon är det bowling med mela, milla o chris o några fler det lär la bli najs, ska träffa Jimmy innan det, och sen efter kanske en halloweenfest, får se med det, beroende på hur sen bowlingen blir.

Nu sitter jag mest o väntar på Boston Legal hemma hos mia.
Nej vadå TV-nörd?

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback