idag dåva

Sitter och sjunger (jag skriker nog mest) singstar med bror och nadja just nu. Oliver han går bara omkring och är världens sötaste som vanligt. ^^

Det känns bra idag, även fast jag e pissnervös inför matchen imorgon så är idag en bra dag, skönt!

Det blir bowling idag, sen eventuell halloweenfest om jag orkar. Man ska i vilket fall vara utklädd på bowlingen för halloweenkänslan. Självaste jag kom självklart på världens bästa utstyrsel till mig och Mikaela.
Jag ska ha en lapp som det står "GUD" på och mikaela ska ha en där det står "Jag är med GUD". Kan det blir mycket bättre? Nej jag tror inte det. Ibland överträffar jag nästan mig själv, om det nu är möjligt såklart. ;)

(Vi låtsas inte om att jag har stulit idéen om gud-lappen från en TV-serie om en viss vampyrdräpande Buffy).

Nej nu ska jag sjunga mer!

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback