Idol, the real shit.

Kollade nyss klart på idol dåva eftersom att jag fick spendera min fredagkväll hemma i lugnet för jag har haft feber mån-tis-ons-tors... Kändes smartast så.

Nicklas åkte ut. Vet inte om det är en förlust eller inte. Jag tycker iofs att han e rätt söt.. fast han stod mot min MAN Eddie som bara är äckligt snygg så då var det inte mer än rätt!
Mer Eddie åt folket! Eller åt mig iallafall??

Någon mer som såg dom där fjortisarna som satt och bölade och röstade under sändning?
Pinsamt?? Jag skulle inte visa mig utomhus på sisådär en vecka om jag hade skämt ut mig sådär i TV. Fast å andra sidan skulle jag aldrig sitta sådär i TV... eller någon annanstans... men iallafall, ni förstår poängen.
Att fjortisar inte skäms?

Visa att du bryr dig!
Postat av: Mia

nej du, jag är ju bättre än dig ;) så jag kommer inte bli så sjuk :P



hallå, jag grina som fan hemma i soffan assooooh, svär.


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback