Great things may happen in the eftermiddag today.

Jag har varit sämst på uppdatering på senaste, men big difference jag orkar inte alltid.

Jag skulle kunna skriva ett långt inlägg om vilken jobbig helg jag har haft hittills men jag orkar inte, jag var på satelliten och filmade jujutsu-sm, det räcker så. För jag var där och "lived it" jag orkar inte skriva om det nu.

I vilket fall, idag är det HOCKEY! Gnaget har en megachans att gå upp till elitserien. Vi behöver slå Växsjö hemma inför ett fullsatt Hovet. Jag får en sån där härlig känsla om att, fan det här kan gå! Samtidigt som den bekanta gnaget känslan "fan det skiter sig alltid i det sista" slår mig...

Men vem vet, 2009 var vårat fotbolls-år, 2010 kanske blir vårat hockey-år!
(Med tanke på gnagets extremt "starka" säsongs start i fotbollen tvivlar jag på ett till fotbolls-år.)


Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback