Håltimme och sådär.

Nu har jag överlevt min första lektion för dagen, och jag somnade bara till en liten liiiten stund när vi tittade på film innan min lärare knackade mig på ryggen och sa att jag skulle vara med det var faktiskt en rätt viktig film. Det handlade om Palestina, Israel, Gazaremsan och allt det där.. Okej då erkände jag för mig själv jag ska nog lyssna. Notera dock att jag faktiskt uppfattade det mesta i filmen och halvlyssnade när jag låg där över bänken, jag somnade faktiskt bara några sekunder!

Nu har jag håltimme, jag har sagt det tidigare i bloggen och håller fast vid det, det är drygt.

Jag längtar lite till lunchen och hoppas på att det är något gott. Thaikyckling hörde jag någon säga, det låter bra.

Åter till bloggläsandet och random surfa runt nu då tills matsalen öppnar.


Ytterligare en gammal bild jag hade på min inloggning i datorn och nej jag vet fortfarande inte hur man roterar bilder i macen (Eller jo i PS vetj ag hur man gör men hey det orkar jag inte), så den får vara lite skev, åter igen.

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback