Jag kan jag med.

Jag har spenderat massa pengar idag! Jag älskar't. Tusen spänn på lite mindre än fyra timmar. Det är verkligen inte svårt, dessutom så höll jag mig från att handla på vissa ställen. Annars hade jag lätt bränt dem på mindre än en timme, trust me, jag är ingen amatör.

Det blev lite nya kläder, så nu slipper jag tvätta på någon dag eller två, det gillas.

Nu är jag rätt så trött. Men ändå sitter jag uppe, jag förstår mig inte på mig själv.
Det är i och för sig inte någon annan som förstår sig på mig heller, så det gör ju ingenting.

Helgen bjuder på lite kul, AIK-Häcken på lördag är i och för sig allt jag har planerat. Ja juste, städning av Olivfisens dagis också, det är inte att förglömma.

Nu blir det musik, Melissa horn ska det vara, sen ska jag nog sova lite iallafall.

God natt.

Jag är fräsch och inte alls trött för tillfället, syns det?

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback