TRE POÄNG ÄNTLIGEN!

Skolan nudå igen, jag hamnar alltid uppe i media och gör ingenting, det är härligt, lite som det ska vara på något vis.

Idag då? Varpan börjar, så jag ska iväg och kasta sten på pinne, det var länge sen. Det lär gå åt helvete. Men det tar vi inget extra för.

Jag har en j*vla träningsvärk idag också, jag cyklade till kallhäll igår, till Mikaela och tittade på kalmar-AIK. TRE POÄNG!!! Otroligt skönt, det bara lossnade verkligen. Hoppas Stahre fortsätter så här nu och inte tar in typ Flavio i startelvan igen bara för att, det gick mycket bättre utan honom, avsluten gick ju faktiskt mot mål för en gångs skull.
Iallafall, jag cyklade till kallhäll, hem då? Nej då tog jag cykeln på tåget och cyklade till/från stationen, man får inte vara överambitiös.

Det hade tagit mig 100 svåra år och cykla hem.


bild från aftonbladet.se



Visa att du bryr dig!
Postat av: Mia

klart AIK vinner när rätt person fyller år ;) duuuh liksom. Jag vet vad du kan få ge mig i present, det är min städhelg på dagis ;)


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback