Varpa mest

Fy, det var riktigt kallt att kasta varpa igår. Fingrarna frös i princip till is och det gjorde det ju inte direkt lättare att kasta. Usch hujeda mig.

Idag ska jag dessutom på någon uppvisning i någon skola. Ingen aning om hur man hittar till skolan men jag skulle få skjuts så tur är väl det. Spännande att jag ska visa upp och vara ambitiös med varpan inför folk när jag egentligen inte orkar alls... Dessutom så... behövs det verkligen fler små i klubben? Jag har inget emot att de kastar men jag känner att min varpatränare har fullt upp med de som redan kastar och som kommer på träningarna och springer runt och hjular och leker kull istället för att kasta.

Det räcker på något vis.



Bild från mini varpa camp förra året, jenny, jag o johan.

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback