Who am I?... igen.

Nu har projektet who am I dragit igång, redan fyra intervjuer med folk som har sagt bra saker om mig, eller ja det ska likna bra saker iallafall.

Men självklart så har jag ingen firewire sladd så att jag kan föra över det till min dator så det måste jag införskaffa mig. Självklart är jag då smart och ringer min pappa och ber honom sponsra. Han är förövrigt väldigt snäll så det skulle han göra.
Awesome.

På lördag blir det påskmiddag med släkten, på söndag sätts syrran igång och föder barn strax därefter, spännande!

Idag då, ja idag blir det pizza, glass, kakor och slappa hemma, det låter som en plan eller hur?

Visa att du bryr dig!
Postat av: Mia

Bor du hos mig from lördag eller söndag? Tänkte på hur mycket jag ska fylla odjurens matskålar imorgon =)


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback