8 kommentarer och ingen röst.

Hujeda mig bah 8 kommentarer på förra inlägget, fattade ingenting.. Sen kom jag på att jag hade lämnat kommentarer på lite större bloggar. Hjärnkapaciteten fungerar ibland alltså.
Kul att någon faktiskt har läst det man har skrivit, men jag skriver ju främst för mig själv förvisso... men kul ändå.

Idag är jag sjuk må jag lova. Jag som trodde att min stanna-hemma-helg skulle göra susen. Jag trodde att jag skulle bli frisk som en nötkärna ju! Icke sa nicke.

Det sög ju.

Min hals är lajkon och rösten är i princip = noll.

Men det känns bra, verkligen.

Nej nu ska jag till skolan, två lektioner sen HEM. Ska be mamma köpa glass höhö.

Visa att du bryr dig!
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack :D



Hoppas du får en bra dag :)

Postat av: Mia

haha nej, nån jävel har rånat spisbilen.

2010-02-15 @ 12:11:29
URL: http://miaed.zoomin.se

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback