Curling.

Jag är vaken fortfarande, det är inte så lätt att sova när man inte kan andas genom näsan.
Det blir liksom lite svårare. Hatar att vara täppt i näsan, det gör liksom ont efter ett tag. Helt galet.

Nu ligger jag och tittar på OS, curling. Sverige mot Danmark. Det är rätt spännande faktiskt.
Jag vet jag förlorade väldigt mycket coolpoäng nu... Men vad fan det är OS och Sverige.
Fast det ser inte ut som att Sverige kommer vinna, det står 5-5 och Danmark har sista stenen.

Jag vet, jag fattar curling! Haha ännu mindre coolpoäng till mig!
Men hallå det hade ju varit värre om jag hade tittat på det och inte förstått något alls. Då hade jag lika gärna kunnat titta på damhockeyn.
Okej jag gjorde det först. Men det är liksom inge roligt när USA leder mot Ryssland med typ 13-0 och det är en kvart kvar av tredje perioden. Det känns som att spänningen är lite borta då.

Ja nej nu ska jag se om svennebollarna kan slå danskepölskarna.

Heja våra blå-gula tuttlisor!


Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback