Herrar, massa kilometer skidor.

Jag var flitig med uppdateringen där ett tag, sen.. var jag inte det.
Jag har inte gjort mycket alltså. Var i skolan i onsdags sen föll det, blev sjukare och mådde riktigt risigt. Så jag har legat hemma framför datorn/TVn och tittat på youtube och OS... Har en nys kärlekslåt förresten.

100 red bows med aaron & andrew. Vet inte varför men har totalfastnat på den.
Annars då.. ja Sverige har tagit massa medaljer i OS. Senast igår tog herrarna två st i ett och samma skidlopp. Ett guld och ett brons blev det. Jag visste inte vad själva grejen hette så jag skrev herrar, massa kilometer skidor. Min faster tyckte det var roligt... Jag kände mig lite korkad men men.

Nej nu blir det mera knarka låten och sen klä på mig och tigga skjutsen till morsan.

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback