Idiot

Sitter och tittar på outsiders. Människan på bilden har fobi för feta människor. HAHA seriöst. Hur mycket roligare blir det inte!! Hon får hjärtklappning och börjar gråta av feta människor, det är hysteriskt!!

Och ja det kanske är lite synd om henne men hallå hon kallar feta människor för "de,dem,såna"... Och om hon har så "mycket" respekt för människor (för det är de ju faktiskt) att hon kallar folk för "såna" hon säger liksom "det är massa såna här nu", ja då får hon skylla sig själv, jag tycker inte synd om henne jag tycker bara det är roligt. Sorgliga människa. Stolt över sig själv för att hon pratar med tjockisar.

PATETISK

Visa att du bryr dig!
Postat av: Christina

Hahaha henne garvade jag som fan åt :P


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback