Jag orkar inte alltsåå

Jag är riktigt trött på att vara sjuk nu alltså. Idag hade jag feber bara från ingenstans, hur inte okej är det liksom?
Nej men imorgon ska jag gå utklädd till john travolta o grease (Danny) på filmfesten i skolan iaf, kan inte svika min sandy. Jag får väl pimpla alvedon innan och åka dit och se glad ut.
Det blir kanoners.

Nej nu blir det något halvfabrikat till middag med glass efter.
När man är sjuk får man vara lat och tjocka sig.

Som om det bara än när jag är sjuk som jag gör det, höhö.

Visa att du bryr dig!
Postat av: Jennie

sv; är otroligt förkyld, annars är det bra. (:

vad hittar du på? (:

Postat av: Maryam

sv: japp, så går det när man inte shoppar på över två månader :S ^^

2010-02-16 @ 19:28:56
URL: http://blankk.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback