16 going on 61

Jag lyckades sova till klockan 2 idag igen.. Inte bra egentligen, jag börjar ju skolan på Torsdag. Usch vad jag kommer vara trött hela den dagen känner jag!
Sov i soffan i vilket fall för min rygg är knas, en riktig knasboll höhö.

Skulle gymmat idag på förmiddagen (typ vid 12,1 någon gång) men nej det blev ju inte riktigt så, att sova var mindre ansträngande på något vis.

Ska nog ringa sjukgymnasten och kolla upp det här med ryggen.

Jag är ju 16, inte 61.




Bild från nyår

Visa att du bryr dig!
Postat av: nadja

Hej gumman. skulle jag hjälpa dig med blogg sida eller? jag gör det jätte gärna :D

Postat av: Anonym

jo de har du ju rätt i men godis är gott :D:D

/ r

2010-01-06 @ 22:12:54
URL: http://reginaalways.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback