Det här med att göra det jag bestämmer mig för

Fy, varför gör jag alltid så?
Jag säger att jag ska plugga så sätter jag på datorn (för oftast behöver jag den till att plugga) och så gör jag liksom allt annat än att plugga!

Och kommer jag inte på något att göra då sitter jag och letar youtube videos eller gör något ungefär lika viktigt. Det är typ som att jag avsiktligt letar efter helt andra saker att göra. Fast det är ju inte avsiktligt. Jag bara... orkar inte göra ansträngningen att plugga.

Det är liksom jobbigt.

Fy nej jag borde ha pluggat i kväll, men det gjorde jag inte, självklart. Nu då? Nej nu är det för sent för att börja, börjar jag nu blir jag klar klockan 3 i natt och så kul hade jag inte tänkt och ha. Nej jag får ta det i morgon, för jag är även sådan, jag kan inte börja plugga och sen inte avsluta det.
Bara när det gäller matte.

Paradise Hotel i kväll med. Franscesca är tillbaka. Genialiskt! Nu kan hon tjafsa med Catja utan att Andreas försvarar Catja, gudomliskt bra. Nej vadå beroende?

Äsch.

Puss på lurvorna.

Visa att du bryr dig!
Postat av: Mia

Äsch, den ser helt okej ut på min dator man ser en liten svart kant till höger bara... :P du kan fixa om du vill.. im not that hypad..



<3


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback