Det här med pArfym.

Varför har många storbloggare cp-problem med att stava???

Som idag senast, läste jag en blogg där personen i fråga har stavat parfym fel, okej (kanske väldigt tveksamt okej) om det hade varit en kille, men en 18årig tjej (eller om hon är 19 who gives a fuck?) stavar parfym med e.. PINSAMT??

Undra om det är så att ju mer känd man blir desto dummare blir man?? Isåfall vill jag för alltid ha typ två-tre läsare om dagen. För hey, jag skaffar mig hellre en utbildning, lever på den och fortsätter att kunna stava parfym och elegant (ja juste personen i fråga har i ett lite tidigare inlägg skrivit eligantare.. eller något sånt liknande) herregud elEgant hur svårt är det??

Usch jag blir lite arg, tycker annars att bloggen i fråga är rätt rolig att läsa, hon har sina idéer ibland som man skrattar åt (läser den ungefär av samma anledning som jag tittar på klipp med Anna anka då och då, dom är båda lite halvt dumma i huvudet och ger en alltid ett gott skratt), men jag blir ju trött på att läsa en blogg där var och annat ord är felstavat.

Hujedamig! Säger jag bara.

Visa att du bryr dig!
Postat av: Josefin

www.JensenJosefins.Blogg.se följ mig via blogglovin så följer jag dig! kolla gärna in i min blogg och lägg en kommentar!

2010-01-02 @ 23:50:46
URL: http://jensenjosefins.blogg.se/
Postat av: j e s s i c a

Kikar in :))

2010-01-03 @ 00:10:19
URL: http://jessicaasplace.blogg.se/
Postat av: eLi

hehe kul :) undrar hur man kan få för sig att parfym stavas med e :)

2010-01-03 @ 00:54:33
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback