Eftermiddagsfunderingar.

Jag lyckades hålla mig vaken rätt länge igår!
Förstår inte riktigt hur men.. jaja.

Idag sov jag länge dock, det gick inte och få liv i mig innan klockan ett. Har ett svagt minne av att mamma och thomas försökte men, hey jag var trött.

Måste säga att jag känner mig extremt jätteduktig. Har skrivit klart mitt engelskaporträtt i engelska B nu. Skrev om Charles Dickens. Jag tyckte nog att det blev helt okej. Ett VG åtminstonde. För alla som känner mig vet att jag är extremt högt-betyg-inriktad när det gäller just engelska, det är ju mitt ämne liksom.

Oliver är här nu, har lite dåligt samvete för att jag inte orkar sitta och leka med honom just nu. Men min rygg är fortfarande kaos och jag klarar inte att sitta på golvet på det viset. Känner mig som världens sämsta lektant.

Har väl inget direkt plugg att göra nu, usch vad skönt det känns!! Eller jo en läxa men hey den är tills på torsdag jag har faktiskt tid på mej. Hujedamig!

Vad jag alltid skriver om mig känner jag, aldrig om typ någon annan eller någon världshändelse eller så.
Men det är ju min blogg får jag tänka då.

Och jag diggar mej.


Visa att du bryr dig!
Postat av: Mia

kanske det, men det är fan läskigt.. i really love him mycket alltså...


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback