Fierce

Känner mig extremt duktig idag.

Jag hade mediakunskapprov som jag är sääääker på att jag glänste på höhö.
Ta i trä nu kommer jag få IG bara för det.

Efter skolan åkte jag till Kallhäll where jag självklart mötte upp Mikaela och gick på gymet, man är ju ambitiöst av sig, eller ja typ.

Nu har jag duschat och hela köret, så grymt duktig, nej jag duschade inte på gymet jag orkade inte och Mikaela bor nära. Ja jag brukar duscha på gymet men jag satte inte på mig mina vanliga kläder efter och svettades ned dem. Så jag är bara lite äcklig idag.

Sitter och småkollar på top model för att det är fierce.
Höhö

Ikväll ska vi ta det lugnt här, dricka coca cola.


För inget slår coca cola.

Visa att du bryr dig!
Postat av: Nadja

Ok.. men skicka mail då :P

Postat av: Nadja

Ok :D det är bara att ringa ikväll om du behöver hjälp:) hjälper gärna tycker det är jätte kul =)

2010-01-10 @ 14:06:40
URL: http://msnadjaangelicamaria.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback