I princip klar = happy face

Jag är i princip klar med nya designen. Ska jobba på min header bara MEN den vill jag göra i ps och inte ps elements FÖR det är inte lika fierce. Vill leka med texten ju!

Tycker det blev rätt bra, mycket rosa men hey that's me. Det är fint.
Har lagt till lite fakta om mig också, vet inte varför, tyckte nog mest att det var roligt.
Höhö.

Om 3 minuter börjar Paradise Hotel, har ju faktiskt kollat alla de 24 avsnitten på tv6play, lite sorgligt men får glå på TVn nu.

Back to those nörddagarna.

Yes det var nog allt för idag, sad but true, sitter mest och ordbajsar nu för att inlägget ska bli liiite långt iallafall.

Jag är nog ingen långbloggare, kanske för att jag inte är så lång till växten heller.
HÖ Hö hö..
Nej fyfan vad tråkigt skämt, om man nu kan kalla det för det.

Aja whatever Paradise var det.

Smell you lurvor later!

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback