It's all the same in cyberrymden

Jag har blivit sjuk igen.. Jag måste ha det sämsta immunförsvaret ever.
Men det är inte mycket att göra åt, så jag sitter hemma och gör ingenting. Riktigt high-life men vad fan mer orkar jag ju inte?

Kanske skulle ta itu med att plugga då.. med tanke på mitt senaste inlägg.
Men jag känner att samma fenomen utspelar sig igen as I am sitting in heeeeah. Så det var ju inte alldeles lysande kanske?

Har spenderat dagen att läsa såna här småbloggar, men alla är likadana så jag tröttnade rätt snabbt.

Det står typ "hej idag hag jag borstat tänderna och bajsat två gånger, sen tog jag tre steg åt höger."
Jahaaaa ja men vänta jag ska bara hitta intressesmurfen.


Tycker det är kul när man hittar en liten underdogblogg som jag gillar som liksom sticker ut lite, men tyvärr de flesta är likadana.

Nu kanske jag sitter och kastar sten i glashus, för jag vet inte, min blogg är kanske lite så men, jag försöker att undvika det iallafall, genom att slänga in lite lame ironiska kommentarer här och där.

Det är iallafall något.



Visa att du bryr dig!
Postat av: Anonym

Läst cherinomohammed bloggen? om inte gör det xD de e roliga som fan :D

2010-01-13 @ 16:55:10
Postat av: Johanna

sv:

haha jo den har jag läst, den e genialisk :)


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback