nytt decennium och allt.

Jag somnade alldeles för sent igår (läs imorse), halv 8 imorse gick jag och Cattis och la oss.
Jag gick upp halv ett och tittade på TV, sen somnade jag i soffan haha.

Nu är jag iallafall hos pappa, ska väl äta potatisgratäng (ofc vad annars det är ju typ bäst) och oxfilé, avundsjuka? Var det, grymt gott ju! Och sen spela lite spel o äta lite chips och godis och så.
Myskväll.

Kan behövas, blev ju som sagt lite sent igår, eller ja tidigt beroende på hur man ser det. Om man ser det från väst eller öst.

Juste inveg mina nya klasskamrater igår, haha det var skumt.

Ett bra nyår iallafall, vem vet då kanske 2010 blir ett bra år.

Ta i trä.

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback