JAG HAR SOMMARLOV FÖR ÖVRIGT!

Jag har haft kaaaaosont i mina fötter. Jag tränade fotboll i måndags och efter det gick det typ käpp rakt åt helvete. Jag hade ont jättelänge och förstod inte varför. Förstår fortfarande inte varför men det har gått över iallafall. Så det är ju alltid något.

Idag har jag varpa och fotbollsträning precis efter varandra, jag lär vara död när jag kommer hem, men ja motion ska ju vara bra har jag hört.

Måste för övrigt skriva övergångspapper i fotbollen. Haha så lame. Från AIK till Bro IK, det känns så töntigt. Det var ju ändå väldigt länge sen jag slutade spela i AIK, iallafall över ett år sedan. Men tydligen låg min licens kvar där. Skumt.

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback