Folk kan inte stå för det de gör...

Märkligt med vissa människor. De beter sig lite hur som helst och sen kan de inte ta konsekvenserna för deras handlande. Mycket speciellt det där.

Iallafall, har läxor att göra. What is up med det? Har inte haft läxa på skitlänge, blir helt deprimerad av den grejen ju. Det är extremt överdrivet massor att plugga i samhälle B och sen typ lika mycket till i mediakunskap. Hur okej är det då? Nej inte okej alls.

Nej nu blir det pizza och sen buffy och vampyrerna. Är alldeles för deprimerad av tanken på mina läxor idag för att plugga.

Det känns positivt det här!



Bild från emmas fest i lördags, som vanligt jag o Rebmush som pussas.

Visa att du bryr dig!
Postat av: simone

Vilken söt pingla du är! ;d hoppas du får en mysig fredag :)

Postat av: Therese

Hej!

Jag har dragit igång en tävling på min blogg!

http://thereseofsweden.blogg.se/2010/march/utkast-mars-25-2010.html

Vinsten är en berlockarmband från Charms For You!, så klicka in och tävla du också!

Kram

2010-03-26 @ 13:44:53
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback