Jag har bara gjort bra saker på lovet!

Andra dagen på sportlovet idag. Och oj vad mycket jag har fått gjort!
Eller okej, jag ljuger, jag har inte gjort något vettigt/nyttigt.
Igår sov jag till klockan halv 4. Ja, halv 4.

Mamma jobbade och Thomas glömde väl bort att jag var hemma eller något, eller så brydde han sig bara inte om att väcka mig, oavsett så sov jag till halv 4. När jag gick upp var Thomas på väg ut för att hämta mamma från jobbet. Det kändes ju bra.

Jaja, nu sitter jag hos min bror iallafall.. Har inte gjort något vettigt idag heller egentligen. Fast jag gick upp vid halv 11 iallafall, det är alltid något.

Idag då har jag några megaplaner? Nej, inte det heller.
Men det är skönt att inte föra något alls också.
Ibland.

Visa att du bryr dig!
Postat av: mmautildah'

tacktack

hur är det med dig?

Postat av: mmautildah'

låter ju great , jag mår finfint!

vad gör du?

2010-03-05 @ 15:31:58
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback