Jag har håltimme...

Och usch vad drygt det är.. Förvisso att jag kan sitta vid en dator osv men det är fortfarande drygt. Nej jag ska bli stadsminister och förbjuda håltimmar. Nästa livsmål? Nej det låter lite jobbigt, men tanken var god och man måste ju anamma att det är tanken som räknas.

Blir så förvirrad av allting dessutom. Först säger min mentor att vi har mentorstid, sen står det på monitorerna i skolan att det är projektinfo i aulan för alla tvåor men då gäller inte det oss på media, what is up med grejen?

Jag hade prov i samhälle B idag förresten, tror det gick rätt bra. Ett G har jag nog lyckats med, hoppas jag... Jag gör som vanligt och håller tummarna för ett mirakel. Har missat massa i början av samhälle B och började plugga i söndags kväll till provet så.. ja ett mirakel som sagt.

Annars då? Nej inte så mycket, jag fortsätter knarka Melissa Horn och har nu (typ) lärt mig Som jag hade dig förut på gitarr, ackorden innefattar ett bm som är ett barréackord, men det går rätt bra ändå! Har ju nästan koll på det, framsteg.

Vilket spritt inlägg det blev. Jaja jag är lite skev så det passar sig väl.

Lite skev bild också, det passar sig...

Visa att du bryr dig!
Postat av: Mia

jajamensan, och idag är det tisdag =) Moster har inte glömt sin fis vad hon lovade va?


Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback