Grillning m.m hos Emma igår.

Igår var vi lite folk hemma hos emma och grillade och så.. Och när jag säger och så ska man ha i åtanke att jag e bakis idag.. ja. 
Iallafall, det var inte värsta megafesten men det var lagom med folk.. Kanske 10-15 st. Lite lagom faktiskt.

Jag kom hem vid kvart över 2 inatt. Lyckades även komma hem med ett nummer i min telefon tillhörande en Roberto. (Ingen som var hos emma heter så, så numret kommer från någon av de tre killarna vi träffade på tåget sen på vägen hem). Spännande, jag lyckas alltid med så bra saker.

Nej jag är som sagt lite trött (fyllesjuk), så jag ska nog duscha och sen gå och lägga mig faktiskt.
Lavakorvarna.
Lavakorven och mitt berömda korvbröd...
Jag var grillmaestro.. måste säga att jag gjorde ett strålande jobb.
Emma var på G.


Jag visste hur man gjorde med engångsgrillen... faktiskt.

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback