Konstig dag.

Det blev en lite märklig dag igår.. på något sätt. Ah jag vet inte.
Jag åkte hem efter skolan och dumpade kamera, stativ och ljudbom osv. Sen gick jag upp till mia, åt middag där och så där. Sen drog jag hem och istället för att sova satt jag vaken och väntade på cattis och erik de kom vid typ kvart i två inatt och då kom frasse med också...

Så umgicks vi typ eller ja de fyllekäkade och så.. till typ 5 imorse sen sov vi. Cattis fyllekäk slår faktiskt alla rekord också.
Håll i er nu:
Köttbullar, potatiskroketter, pommes frites..
(allt lugn än så länge)
Hamburgare, schnitzel, wok och bearnéssås... Och jag vet faktiskt inte om hon hade i något mer som jag missade... och så ja, pasta till det.

Riktigt vidrigt.
Tror jag, jag smakade faktiskt inte.

Visa att du bryr dig!
Postat av: cattiis

hhaha snacka inte skit om min mat xD

2010-05-25 @ 01:16:39

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback