Sliten som få.

Rubriken är en underdrift. Jag är grymt sliten och kan nästan inte räkna hur många gånger jag blundade/somnade i skolan idag. Helgen har slitit på mig. Det var dock GRYMT KUL! Men fortfarande... slitet.

Jag missar matchen ikväll, det är en skam egentligen. Men jag har tänkt riktigt länge på att börja lira fotboll igen och mikaela hittade ett lag och de har träning ikväll, vi har bestämt oss för att gå och gör vi inte det nu så kommer vi bara skjuta upp det och så blir det inte av.

Så nu kom jag till saken, fotboll. Jag ska börja igen. Inte alls på samma nivå men det är ju det som är grejen. Det var ju därför jag slutade det var för mycket krav och press. Talangen antar jag att jag hade om jag ska lyssna på vänner och bekanta men motivationen försvann.

Så nu får jag väl fixa något att äta och kanske klippa tånaglarna, de är lite långa nu.

Fresh huh?

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback