LAMT

Usch jag har ingen blogginspiration.
Den tar liksom slut när man har suttit inne i en vecka.. Helt lamt.

Jag skulle ha dragit på fetingfest idag, men nej, man är ju inte myndig och allt sånt där så även om jag har min frihet hit och dit, så är jag lite sjuk då har mamma sista ordet.
LAMT.

Så nu roar jag mig med att ha grey's anatomy maraton... Jag har hållt på hela veckan och kollat från hela början. Jag har kommit till typ avsnitt 25 på säsong två nu... fast jag vet inte.. De senare säsongerna är bättre. Jag trodde inte att det var så, trodde att de senare säsongerna var lite overkill. (Ja jag har redan sett de tidigare och de senare men hallå det finns 6 st så bra minne har jag inte). Men nej.. De tidigare säsongerna är mycket töntigare... Me don't like it.. Och me verkligen don't like Burke.. Eller Addison heller.


Meredith och Christina däremot, har alltid varit kick-ass.

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback