Rasism för Sverige 2010 -

Kul... SD i riksdagen.

Jag tror inte på högerpolitiken det kan jag säga. Men innan valresultatet kände jag att vinner alliansen så vinner alliansen, man kan inte göra mer än att lägga sin röst för det man tror på och hoppas på det bästa.

MEN risken att SD skulle komma in i riksdagen (ja jag valde ordet risk iställer för chans medvetet) det oroade mig. Nu är det i princip klart, SD tar plats i sveriges riksdag. SKAMLIGT.

Jag skäms för det. Jag skäms för att vi i Sverige har röstat in rasism i våran riksdag.

Men framförallt blir jag rädd. Är folk så dumma och lättpåverkade?
People det har hänt förut.

Tyskland 1939-1945, säger det er någonting?




Visa att du bryr dig!
Postat av: liindblaads

Chaa ! Kör dagens blogg hos mig nu, anmäl dig om d u vill :)

kram

Postat av: liindblaads

tack för du e med och tävlar :) utser en vinnare ikv :)



2010-09-20 @ 19:55:31
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback