Riksmongon.

Blöööö vad arg jag blir! Jag läste en artikel om det nya riksdagspartiet och vad de vill få igenom osådär idag.. Jag tänker inte ens länka artikeln för det var löjligt.
Det ända jag tänker referera till är att om man är muslim kan man tydligen inte vara svensk.

Sist jag kollade så står religionsfrihet i grundlagen? Sverige 2010, där kan man föra politik som strider mot grundlagen, betryggande.

Iallafall så ska jag släppa riksmongo-partiet ett litet tag.


Idag gick jag handledarkursen med min pappa för att få börja övningsköra. FETT OVÄRT!

Säkert jättebra för handledarna men sjukt ovärt för oss elever.
DRYGISH!

Imorgon är jag ledig, då blir det träffa Emma, Cattis och Victor. (Den kronologiska ordningen kanske inte stämmer).
Mys.

Visa att du bryr dig!

Visa att ni bryr er här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag visar att jag bryr mig:

Trackback